ännu en helg förbi

jahopp, nu var ännu en helg förbi...jag skulle verkligen vilja åka ifrån ett tag, eller en helg..bara få komma bort ifrån all civilisation, ut till ödemarken eller så..känns som ens liv är så enformigt, man jobbar på vardagarna och till helgen blir det antingen fest eller utgång..
känns ganska meningslöst nu för tiden...man börjar kanske bli gammal :P
iaf, i fredags var jag först hemma hos nicole på öppet hus, eftersom hon fyllde år i torsdags..sedan begav vi oss alla till viperroom och där blev det dans,drinkar,glatt umgänge :) en mycket lyckad kväll om ni frågar mig..

på lördan blev det oxå av till viper, men dock en mycket seg lördag, blev ingen drickande för min del..för idag skulle jag upp och jobba..ooooh gud vilken jobbig dag, gaaalet mycket folk var det idag.
men ikväll blir det en mycket lugn kväll, ska gå ner till kiosken och köpa mig något gott :)

en gammal bild från viper :)

vad ska ni ha för er ikväll?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0