beklagar...

denna helg har jag varit dålig på att uppdatera min blogg, beklagar för det...
i fredags så var jag med hanna och några andra på 360...vi dansade, drack öl och letade efter killen som skulle ha samma tunnelbanestation som oss =P
det var en tävling dom hade där, dom 100 första tjejerna + killarna fick en lapp med en tunnelbanestation på, så skulle man hitta den som hade samma station...det var askul faktiskt =)
jag var inte där så länge eftersom jag skulle upp och jobba på lördagen..
det var verkligen inte kul att jobba igår...jobbade 12-20, usch vad tråkigt det var..
på kvällen gick jag till sveavägen och mötte upp hanna på sthlm crusing..en massa fina bilar som brände gummi =D
efter någon timme kom nea,stephan och jocke...vi var kvar där ett tag när vi senare började röra oss mot fridhemsplan för att möta upp danne och hans brud...
vi satte oss på studio 08 tror jag det hette...mkt trevligt, men varade inte där så länge heller...var extremt jävla trött efter dagen på jobbet...

idag blir det bara att vara hemma och ta det lungt...ska höra om nicole som äntligen kommit hem från USA och kolla om hon vill ses idag en snabbis..
hare bra så länge





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0