dåligt uppdaterande ....igen =P

ursäktar verkligen mig själv..har varit dålig på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna...
men igår var jag,hanna,mina småsystrar, kusinerna och moster på gröna lund, då det var Mc'Donalds Klubbdag..så då skulle micha och popkidz uppträda..och jag hade lovat jasmine (min lillasyster) att vi skulle gå och kolla på honom..
sen när jag kom hem dog jag framför tvn så jag hade ingen ork att skriva i bloggen...
men idag har jag jobbat som vanligt...det tråkiga denna vecka är att en viss person på jobbet som jag tror att ingen gillar är tillbaka från semestern idag..
så här kommer lite bilder från grönan igår, samt bilder från när vi var och firade mig i fredags på 360 =) tack även en gång till er som var med <3

grönan:   

på 360:          

   




Postat av: emelie

va söt du är! :D

Datum: 2008-08-18 | Tid: 20:26:34
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0