en mycket jobbig onsdag

idag har det varit en MYYYCKET jobbig dag för mig iaf...
dagen började med att jag vaknade vid ca 10 snåret, då märke jag att jag inte hade blivit väckt av min mor (som hon sa att hon skulle göra) för att hon skulle skjutsa mig till min husläkare, så jag kunde kolla upp min irriterande hosta som jag gått runt med nu väääldigt länge..
så då gick jag upp och gjorde mig frukost och satte mig framför tv:n...under tiden försökte jag leta fram en av typ 4 mobilladdare som ska finnas i denna lägenhet..men nej då, då har en försvunnit, en hade pappa med sig till jobbet, en hade lillasyster med sig till nått läger hon är på och sen hade min bror tagit den andra...så då fick jag fnatt och ringde upp bror min och bad honom komma ner med den, men nej då....då var han i sätra hos sin flickvän/ex (dom har nämligen precis gjort slut, men vet inte vart det kommer leda)...
men sen, typ 10 minuter innan jag skulle åka iväg till jobbet kom han..så jag fick åka till jobbet med en mycket stendöd mobil..inte så kul när man typ är beroende av sin telefon...
men när jag väl kom till jobbet...det var nog då helvetet började...
det var ganska lite folk...men dom som jag jobbar med just nu består av, deltidare,nya som typ har jobbat 1 vecka eller så som inte kan nånting, så dom skriker bara efter hjälp hela tiden, FETT JOBBIGT!!! sen fick jag nån släng av migrän, sjuuuukt jobbigt det var...hade så jäääkla ont i pallet så jag ville börja gråta...
när nattpersonalen väl kom bad jag dom räkna kassorna åt mig så jag kunde få åka hem och det gjorde dom som tur var...fett schysst!! =)
så nu äääntligen ligger jag hemma i sängen med datorn i knäet och bloggar på som en dåre ...snart läggdags, måste först planera in lite inför fredag, då jag och mina polare ska till 360 och fira mig som fyller 20 på lördag =D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0