exalterad som ett as !!

asså det är helt sjukt...denna helg är helt fullspickad =) och jag är taggad som faeeen!!!
på fredag, då ska man till 360 med polarna och fira mig på 12slaget...har bokat vip-bås och allting, skumpa och drinkar, rubbet!! =D
på lördag, det är då det händer, då blir jag ääääntligen 20 år =D tjohooo...!!!! glöm inte gratta mig vad ni än gör ;)
när jag vaknar ska jag ta min mor i armen och åka till systemet för att handla där för första gången =D men vad som ska köpas har jag iiiingen aning om..
på söndag, då kommer kusinerna och moster från edsbro för att fira mig och min bror ...senare på eftermiddagen ska vi bege oss till gröna lund för att titta på micha som uppträder då, eftersom det är Ronald Mc'Donaldklubbens dag då på grönan...och micha som var med i popkidz ska vara där och uppträda med dom eftersom dom skrivit ett avtal med Mc'Donalds..
så det ska bli kul, jasmine är helt galen i micha...man borde egentligen filma henne när hon pratar om micha...det är helt sjukt, går inte att beskriva hur mycket den lilla tjejen avgudar honom =) fett gulligt!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0