goda nyheter !!

jag ursäktar mig ännu en gång för mitt dåliga uppdaterande...
men nu har de gått ännu en helg förbi, precis som vanligt...men denna helg har varit ganska rolig faktiskt..
i fredags var jag på viperpremiären, det var verkligen askul..har saknat dom så jääkla mycket, kändes så rätt att vara där i fredags =)
igår var det lördag...då planerades det även ett viperbesök på kvällen...men på dagen så kom patrik över för att hälsa på..å då hade han med sig sina tattueringsgrejer så då gadda han mig =D det gjorde äääckligt ont!! tänker ALDRIG mer tattuera mig på benet, never ever again!!!
här får ni lite bilder från helgens stohej

på viperpremiär jag och hanna på viperpremiär jag och sara på viperpremiär

på viperpremiär 

vad tycker ni om min nya tattuering?




Postat av: Emelie

svar: tack så mycket :) finns bilder på mig nu! Va stor tatueringen va! =O Men väldigt fin :)

Datum: 2008-08-24 | Tid: 20:31:41
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0