grattis

idag började dagen som vanligt...kom till jobbet, gjorde de jag skulle...gick på rast..
sen kommer det roliga...på vägen in från rökpausen sitter moster och mina 2 kusiner och väntar på att få mat av mig =) vääldigt trevligt att ha dom där...det är dom jag älskar mest av alla kusiner och mostrar jag har (har ganska många..)
emelie (den äldsta kusinen) hade varit och skrivit teorin till körkortet..vilket hon klarade, stort grattis till dig gumman, är mycket stolt över dig..inte för att jag trodde att du inte skulle klara det men ändå =)
nu på kvällen ska jag nog bara ligga hemma och ta det lugnt...ska även försöka att inte ta kvällsciggen idag...ska ju sluta röka, har verkligen bestämt mig för det nu..får se hur det går...haha dom på jobbet kommer få en myyyycket ilsken daisy iaf =P starckars dom säger jag bara, det gäller att inte säga fel ord vid fel tillfälle då haha!!


jag och kusinen emelie på viperroom den helgen hon fyllt 18




Postat av: emelie

Naaw va söt du är! Tack stumpan! <3 :)

Datum: 2008-08-20 | Tid: 20:26:25
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0