imorgon blir det fest!!

imorgon är det fredag...fredagen innan min födelsedag..då ska jag och en hel del av mina polare dra till 360 och fira mig som blir stora flickan kl.00.00...=D
det kommer nog bli en storslagen fest tror jag...jag har bokat vip-bås och allt..där får vi en 6a drink + en champangeflaska + lite snacks...helt underbart...
jag är så hiimla taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!
det är ju tema oxå, "workers night", då man ska klä ut sig till det man jobbar med eller det man skulle vilja jobba med...ganska kul faktiskt...men med min yyyyberdåliga fantasi kommer jag inte på nått..
har ni några tips?




detta hade jag på mig på "workers night" då 360 låg på vasagatan :)





Postat av: Anonym

Hallå, du glömde berätta om vår blöta härliga upptäcksfärd idag! ;) fy :P måste ju vart månadens händelse??!?!

Datum: 2008-08-15 | Tid: 00:27:02
Postat av: Johanna

Hej hej fin blogg :)

vart har du köpot dom där byxorna?

Datum: 2008-08-15 | Tid: 16:43:19
URL: http://yohannish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0