jobb jobb jobb...

tjena hoppsan allihopa..
idag är det söndag och jag har jobbat...jag var lite skeptiskt när jag såg att jag skulle jobba en söndag, men det är ju full OB hela dagen så det är ju bra =) men det har inte varit så mycket folk idag, så det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara..
för mig känns det som det är måndag idag eftersom jag var ledig i fredags och i lördags, så jag tror att den här kommande veckan kommer bli helt koko i huvet för mig =P haha!!!
det bästa med jobbet just nu är att en viss person på jobbet har semester, denna person är det ingen som gillar, så alla tycker att det är som rena semestern att jobba nu när inte han är där =P haha!!!
ikväll blir det bara att ligga hemma med datorn i knäet och glo på tv...
tänkte kolla lite på kläder på www.ellos.se och www.halens.se, har ni varit på den hemsidan någon gång? dom har faktiskt jäävligt snygga kläder till rimliga priser...

guuud vad jag längtar till min 20års dag...jag har dock inte planerat nått vad jag ska göra osv...det enda jag har planerat är att jag ska till systemet så fort jag vaknar =D
har ni några förslag vad man kan hitta på?




Postat av: emelie

ska du ha öppet hus eller? :)

Datum: 2008-08-03 | Tid: 19:38:13
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Josefina

Visste inte att du hade en blogg vännen. Men nu har jag hittat hit, galet roligt att kunna läsa om vad du gör om dagarna nuförtiden eftersom vi ses så sällan... :/

Måste även tillägga att designen var grymt snygg!!

PUSS på dig! :)

Datum: 2008-08-03 | Tid: 20:24:58
URL: http://josefinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0