låten med dom perfekta orden

jag har det väääldigt svårt när det gäller kärlek, det hände en sak för några sommrar sedan som gjorde att jag slutade tro på kärlek, sen dess har jag inte haft ett långvarit förhållande, väldigt tråkigt tyckte jag..sen hittade jag en kille, jag fattade tycke för honom men han var inte intresserad alls, han ville bara leka av sig..men sen en dag!! då kom han till min öppna famn och vi började dejta..men eftersom jag har så svårt att lita på killar och kärlek överhuvudtaget, så sket sig allting..jag blev "uttråkad", så jag dissade honom..det blev en liten "Ross och Rachel-relation" mellan oss två..hehe..vi är fortfarande mycket goda vänner vilket jag är mycket glad över..men jag har insett nu efter några månader att jag verkligen verkligen gillar honom, nu är säkert allting förstört, jag har ju liksom haft min chans..men jag ångrar verkligen att jag släppte taget om honom, och eftersom vi är så goda vänner så ses vi ju ganska ofta, så det känns jättejobbigt att träffa honom då han raggar runt på andra tjejer..men det är ju inget jag kan sätta stopp för, det är ju hans liv..
men nu har jag klickat runt på nätet och hittat den perfekta texten på vad jag skulle vilja säga till honom, så kanske han förstår mig och vad jag känner nu..
har ni några tips på vad jag kan göra eller inte göra?

Know all about, yeah 'bout your reputation
And now it's bound to be a heartbreak situation
But I can't help it if I'm helpless
Everytime that I'm where you are.
You walk in and my strength walks out the door
Say my name and I can't fight it any more
Oh I know, I should go
But I need your touch just too damn much

Lovin' you, yeah, isn't really something I should do
Shouldn't wanna spend my time with you, yeah
I should try to be strong
But baby you're the right kind of wrong
yeah baby you're the right kind of wrong

Might be a mistake, A mistake I'm makin'
But what you're givin' I am happy to be takin'
'Cause no one's ever made me feel
The way I feel when I'm in your arms
They say you're somethin' I should do without
They don't know what goes on when the lights go out
There's no way to explain
All the pleasure is worth all the pain






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0