ledig och 080808

idag är det den 8 augusti 2008 (080808)...det betyder stooora festivaler runt om i sverige...speciellt här i stockholm, t ex på gröna lund, om man är född den 8 augusti får man fritt inträde & gratis åkband för dagen, dock om man är född den 8 augusti 1988 får man detta hela livet ut...
visst att denna dag är en speciell dag borta i Japan...där var det ju stort att födas 880808, det klassades ju som en helig dag...
men att detta ska drabba stockholm och sverige är lite väl överdrivet om ni frågar mig...varför ska dom som föddes detta datum få en massa saker...tänk om jag som är född den 16/8 tycker det är en speciell dag..borde inte jag få något speciellt då?
varför ska just dom som föddes detta datum få all uppmärksamhet och inte alla vi andra...bara pga dom i Japan tycker detta är en stor dag...

men men..idag är jag iaf ledig från jobbet...FETT skönt!!!! jobbar dock imorgon, 12-20 = / men de är väl nånting man får ta...nästa helg fyller jag ju år : ) tjohooo!!!! då jäklar ska de firas som aldrig förr!!
ikväll ska jag nog till 360 med hanabanana =) kommer nog inte stanna så länge med tanke på att jag jobbar imorgon...



ne nu ska jag kolla min tvätt och gå ut med vovvarna...
kanske uppdaterar senare =)





Postat av: hännys

jag ser så himla lycklig ut på den bilden! himla mysigt! <3<3

Datum: 2008-08-08 | Tid: 17:04:22
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0