regn regn och regn

det här vädret som vi nu har i stockholm är ett äkta pissväder!! att det regnar så mycket som det gör betyder att det kommer miljontals människor till mitt jobb för att söka skydd...
idag har det varit gaaaaalet mycket människor på jobbet, från klockan halv 1 till ca 4 på eftermiddan har det varit kö hela tiden!! det har inte varit kö enda ut men det har varit kö, så jag hann ju inte göra någon uppfyllning eller nånting..
jag hann ju knappt skicka mina raster jag hade att skicka...så det gällde att tajma som bara den för att lyckas...men eftersom jag är så jävla grym så lyckades jag =P haha...

jag tror jag nu har kommit på vad jag ska göra på min stora dag..kommer nog gå till 360 på fredagen och ha ett vip-bås bokat, så ska jag och mina närmaste skåla med champange på 12slaget =) sen på självaste födelsedagen får jag nog hitta på någon middag för dom som vill komma av mina vänner och sen kanske gå ut till något lugnare ställe på kvällen =P





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0