regn =(

idag skulle jag och min familj åkt till min kusin ute på fogdö, hon fyller 25 år idag..=) grattis till henne!!
men det blev inte så, varför vet jag inte riktigt...
så idag blir det en slapp hemmadag/kväll tror jag...det är ju prideparaden idag också, men det är världens unkväder ute så jag tänker inte gå och titta på den =P
imorgon ska jag jobba =( usch...har aldrig jobbat söndagar förut,det ska bli väldigt intressant, de på jobbet säger nämligen att det är den lugnaste dagen i veckan..så vi får hoppas på det! =)

men nu tickar dagarna ännu fortare, nu är det bara 14 dagar kvar till min 20års dag =)
tjoohoooo!!!!




Postat av: emelie

svar: den avslutas på måndag kväll :) så skriv många kommentarer så har du stor chans att vinna :) Ha det gott!

Datum: 2008-08-03 | Tid: 18:42:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

ändrar till tisdag istället :)

Datum: 2008-08-03 | Tid: 18:43:45
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0