snart smäller det och inga planer!!!

nu är det inte länge kvar alls till min 20års dag..det är ju nästa lördag (16 augusti) som det smäller!! =O och jag har inte planerat nånting alls överhuvudtaget vad jag ska göra...
jag behöver verkligen akut hjälp på vad man kan hitta på...jag kan ju inte ha någon dunderfest eftersom jag bor hemma med mina föräldrar..plus att jag aldrig skulle kunna få iväg dom bara för att jag ska ha fest, det går dom aldrig med på...
kanske att man träffas alla vänner någonstans eller hemma hos någon och förkrökar och sedan går ut och dansar =D eller så kanske man går till 360 på fredagen och bokar vip-bås och skålar med champange på 12slaget =)
som sagt...kan ni ge mig några tips? vore jätte gulligt =)





Postat av: emelie

fy fan va kul att gå till 360! =P får jag o sandra hänga med om det blir så? ;P

Datum: 2008-08-05 | Tid: 01:29:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

vila häftiga modellbilder du har där till vänster

Datum: 2008-08-05 | Tid: 13:22:21
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0