tack alla! <3

jag vill bara tacka alla underbar människor som var med ut igår..jag hade as kul, trodde inte jag skulle ha så kul som jag hade..jag hade väntat mig de värsta..typ att nått knä skulle hoppa ur led eller så, men icke sa nicke =) det blev en gryyymt lyckad kväll..
kvällen började med att alla kom till mig så förfestade vi här...vääldigt trevligt..lite senare kom mina föräldrar och systrar hem, då blev det lite mer fest faktiskt =P haha!!
sedan beställdes det taxi och vi började rulla in mot 360 runt kvart i 10 snåret...när vi kom dit så var det nästan att direkt gå till båset som vi hade bokat...
där bjöds det på champange, snacks å drinkar..och på 12slaget sjöngs det för mig =D
myyycket rolig kväll..kommer upp bilder lite senare när jag fått tag på alla bilder som togs igår =)




Postat av: Josefina

Grattis, grattis, grattis!!

Gud va kul att kvällen blev lyckad! :D

Datum: 2008-08-16 | Tid: 21:37:52
URL: http://josefinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0