tiiiisdag

happ..idag är det tisdag..aha..hur kul är det på en skala kan man tänka...
men denna dag har varit helt okej faktiskt...
dagen började med att jag åkte till jobbet som vanligt, började kl.9, fick dock skjuts av min mor till gärdet eftersom hon skulle möta upp moster ann där för att hon hade lämnat in sin bil nånstans...var eller varför vet jag inte =P
när jag slutade vid 17.00 mötte jag upp syster för att gå till kungsträdgården och UNG 08 för att titta på mixe och marcus som skulle sjunga...dom var helt grymma..
tyvärr fick dom ju bara sjunga 3 låtar =( men men...det var bra som det var...
sedan åkte jag och nea till fridhemsplan och mötte upp neas pojkvän stephan och så satte vi oss på Studio 08 och tog några öl..så kom ju våran marcus oxå..å då blev det inte bara en öl som jag hade räknat med...utan en massor...känns som jag är lite lullig nu asså =P haha!!!

imorgon börjar jag inte jobba förens kl.15.00 så då har jag tänkt att ta mig i kragen och gå till morgonakuten till min husläkare och kolla upp min JÄTTE irriterande hosta..för om jag ska opereras snart så får jag ju inte vara sjuk, för då kan det bli en massa problem när dom ska söva mig och shit.. =)

nu är det läggdags för min del..får skriva mer imorn =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0