tuff dag

idag har varit en mycket tuff dag...vill bara att denna dag ska ta slut, men vill inte att morgondagen ska börja heller..kan inte bara tiden stanna ett tag?
dom i köket har varit sjuukt sega idag...det har varit gaaalet mycket folk, hela tiden, fick inte en enda stund till att bara andas...plus att jag är så jääkla trött på mitt jobb så det är helt stört!! vill att min operation ska komma NU!!! kan den inte komma imorn, vill verkligen inte gå till jobbet..är så trött på allt som har med det att göra...
som tur var inte den vidrigaste personen på jobbet idag...skönt det, men han kommer väl imorn bara för att..

ikväll har jag varit på vårdcentralen för en gång skull...var tvungen att kolla upp min hosta som jag har haft i ca ett år...den har kommit och gått...och när jag får mina hostattacker tappar jag andan, plus att jag får skit ont i mina lungor =( men hon sa att det inte är lunginflammation iaf, så det är ju skönt..inte cancer heller för den delen =P
men nu kommer ju de jobbiga...jag MÅSTE sluta röka!! =O visst jag har tänkt på det ett tag att jag borde göra det iaf eftersom jag röker inte så mycket iaf så det borde vara lätt för mig att sluta...så  vi får se hur det går..


hittade en ca 2 års gammal bild =P





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0