Lyckat





som sagt. igår kom Emelie och Sandra hem till mig för de var lite partysugna. jag tycker vi hade en mycket trevlig kväll faktiskt. vi började med att äta en smarrig kycklinggryta till middag. efter det så började vi planera vad vi skulle ha på oss och sedan satte vi igång med "förfesten". Där dracks det delikata alkoläsker, det sjöngs singstar och det utbröts många skratt.
När vi kände oss klara med sjungandet så begav vi oss tillsammans med Alex emot kärrtorp där vi skulle hämta upp mina julklappar från hanna. Sedan begav vi oss till viperroom. Där dansades det och det sjöngs till musiken och det dracks en massa cider.
Jag hade superkul iaf och tackar så mycket för att ni kom tjejer. Nästa gång, så fort jag är frisk i benet, så ska jag och mina vänner komma till er och eran ENDA nattklubb =)




Postat av: Sandra

Tack själv för en trevlig kväll :)

Datum: 2008-12-26 | Tid: 18:05:54
URL: http://sdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0