Morgonens julklapp



Morgonen började med att pappa kom in och väckte mig vid 09.00 och sa att det är dags för frukost. Jag släpade mig upp ur sängen och satte mig vid köksbordet.
Efter frukosten fick vi alla öppna en varsin julklapp. när jag öppnade min sken jag som en sol. jag fick verkligen en digital systemkamera. nu är det dags att börja fixa sig inför dagen. Ska hoppa in i duschen så fort lillasyster är klar. Sen ska jag vända upp och ner på garderoben och se vad jag ska ha på mig, inte så lätt att matcha kläder efter en blå skena =P
om jag inte hinner blogga senare idag så vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL




Postat av: Hanna & Izabella

den är värkligen fin, det var jag som sa att dom skulle köpa den:)

Datum: 2008-12-27 | Tid: 22:43:31
URL: http://alltomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0