Sista dagen 2008




(foto:jag)

idag är det alltså onsdagen den 31 december...det är 2008 sista dag...det är dagen då alla passar på att supa sig fulla, äta sig gott och titta på en massa fyverkerier...
min kväll kommer bestå av en middag hos oscar, det kommer bli jag,oscar,petra,atte och nea..sedan kommer vi bege oss iväg till sköndal där det väntas fest...
vid 12slaget kommer vi gå ut och titta på fyverkerier och skåla med champange...jag tror faktiskt vi kommer ha det hima roligt idag...just nu sitter jag och väntar på atte som ska hämta mig, fast han kommer nog inte förens vid 17 snåret...
så jag får nog försöka hitta på nått medans jag väntar...
hur ser eran kväll ut?

om jag inte hinner skriva mer idag, så önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år!




Postat av: Sandra

Gott Nytt År tjejen. Hoppas dagen och kvällen blir kanon :)

Datum: 2008-12-31 | Tid: 15:56:33
URL: http://sdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0