smärta är INTE vackert!

jag tror jag kommer gå i taket snart. mitt knä blir fan aldrig bra känns det som. om jag ligger ner i en ställning känns det bra, men så fort jag rör på mig så värker det till.
och jag vågar ju inte ta för många tabletter, jag vill inte bli beroende liksom. 
däremot känns det helt sjukt. jag har inte rökt sen i fredags, och jag känner inte ens nått behov av cigaretter!! helt galet!! visst jag kan känna ibland, gud vad jag vill ut och röka nu.
men då tänker jag efter vilken smärta jag kommer få om jag börjar gå upp och röra mig. för jag blir så himla yr i huvet och börjar må illa. det är väldigt läskigt!
och imorgon tänkte jag och mamma att vi ska åka iväg och köpa min vinterjacka, och sen även köpa julklappar som jag inte köpt än, har typ hela familjen kvar. plus att jag måste köpa izabellas födelsedagspresent också =P
shiit, hur ska jag hinna?!?!
har ni handlat klart era julklappar?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0