bak- och biodag :)

klockan slog 9.00 då mamma kommer inrusande och ber mig gå upp och gå ut med hundarna, pga att hon hade så ont i sina fötter pga sin muskelsjukdom..
så jag klev upp, klädde på mig och gick ut i morgonsolen och gick en liten promenad med vovvarna..
när jag kom in igen tog jag mitt täcke och kröp ner i soffan och somnade om..
när jag väl vaknade igen vid 11 tänkte jag: "hmm vad ska man göra idag?"
så jag messade hanna och fråga ifall vi ska gå på bio ikväll...hon sa ja..vi bestämde oss för att titta på "sex and the city"-filmen...
sen fick jag ett knäpp att jag ville baka...

så jag har varit uppe i tempo idag...jag har bakat sockerkringlor och chokladmuffins :) dom blev jätte goda..

Sex and the city





Postat av: emelie

jag vill också se sex and the city! =P

Datum: 2008-07-21 | Tid: 18:41:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0