en av flera andra...

jahopp...

   nu sitter man här och är en av alla andra tusen personer här i sverige med sin egna lilla blogg...
att ha en blogg och vad det roliga är har jag inte riktigt förstått än =P jag har inte förstått det roliga med att sitta dag in och dag ut och läsa om andras privatliv, och vad dom gör varannan halvtimme...
   men nu sitter man själv i klistret, med sin egna lilla blogg...nu gäller det bara att komma på att få en bra design som lockar andra människor att läsa den också...
några tips på vad man brukar skriva om på sina bloggar? måste man verkligen skriva en ny blogg varje dag? vad är det andra vill läsa?
   när jag sitter och läser andras bloggar så berättar dom ju bara vad det är som har hänt dom under dagen...eller som min kusin hon skriver om aaalllt!!! hon lägger upp bilder på sina nya kläder efter en shoppingtur på stan, ja hon skriver verkligen om allt!! (spana in hennes blogg också: www.emeliesplace.blogg.se)

men kom gärna med några tips vettja, så ska vi se till att allt blir super för mig också och denna blogg =)

puss och kram, cykelram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0