grattis syster!! :)

idag är det 20 år sedan min uuuuuunderbara syster föddes :)
 



ikväll ska vi fira henne och det kommer att ske på 360 på Göta källare..jag har köpt en myycket fin och inte så billig present till henne, hoppas verkligen hon blir glad...
   men nu kommer denna fråga som är den värsta utav alla....VAD SKA MAN HA PÅ SIG?!?!?
ska man va propert klädd med nån fin klänning i svart med vitt skärp till, eller min nya kjol kanske med nått gulligt linne? eller kanske min vita klänning man hade på midsommar?! jag har verkligen IIIIINGEN aning..!!!
   lite hjälp kanske? slampigt klädd eller propert klädd?! :P haha!!!

å huuuuuuuur ska jag kunna dansa ikväll?!?! klantarslet själv (jag alltså) var ju på stranden igår och fick en liten sten rakt upp i foten, blev ett ganska djupt sår :(
   så vi får se hur det går ikväll för mig och mitt dansande, hoppas på det bästa iaf :)




Postat av: Izabella Nau Eriksson

ni ärn så LIKA;)

Datum: 2008-07-12 | Tid: 15:37:41
URL: http://izabellanau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0