gröna lund

igår var jag,angelica,lotta,emelie och micha på gröna lund...trots det dåliga vädret då det kom lokala störtskurar lite då och då som ledde till dyngsura kläder så var det jättekul att vara där..
jag vill ge ett stort tack till micha som pusha mig till att åka jetline, trots min stora skräck för höjder..
jag trodde inte jag skulle åka så mycket som jag gjorde, tror jag åkte allt utom frittfall och uppskjutet...dom 2 är alldeles för höga för min del
dock när dagen började ta slut ville vi åka den nya "lilla frittfall", när man tittade på den så verkade den inte så hög så den skulle jag lätt klara av sa jag till dom andra...
men herregud vad högt det var när man kom upp till toppen...jag började hyperventilera och drabbas av panik, det var jätte läskigt...tror därför jag aaaaaaldrig kommer klara av den stora frittfall...

 
   
  

idag vet jag inte riktigt vad som händer...kanske utgång ikväll, skulle faktiskt vara skönt att få komma ut och dansa lite :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0