händelserik fredag...

phuuu...igår hände det mycket saker...
kvällen började med att jag och hanna bestämde oss för att ta kajsa (min ena hund) och ullkamma henne...sen ville jag fixa till henne ordentligt så jag skulle klippa öronen osv...bara att jag slank med saken och klippte kajsa i örat :( hon gnydde bara till så det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra...så jag sprang in och hämtade papper och våtservett och plåster för att få det att sluta blöda...


 
senare kom oscar hem till mig också, så beställde vi thai mat och mumsade i oss :) aaaas gott!!!
sen vid halv 8 skulle vi åka till sara så då begav jag,hanna och oscar ner oss till tåget...
men vi var tvugna att vänta läänge...eller typ en kvart :P
sen vid ungefär tjugo i 9 begav vi oss till 360 :) och fulla blev vi !! =D



idag ska jag över till moster ann, eftersom lasse fyller 60..nästan hela släkten kommer komma, det ska bli jätte kul...för min släkt är INTE som andras kan man säga :P dom som träffat min släkt säger att det är nog världens skönaste person, dock väldigt högljudda :P men det är så det ska va

på tal om ingenting så har patrik äääääntligen ritat klart min tattuering som jag ska ha på min vad =D här får ni ett litet smakprov:





Postat av: oscar

helskön kväll gumman :)

Datum: 2008-07-26 | Tid: 15:57:46
Postat av: Häny

det var helt fucking underbart! jag har skaffat mig en egenblogg btw ;)<3

Datum: 2008-07-28 | Tid: 00:40:43
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0