ingen tattoo :(

jisses vad mycket bilar det var i norrtälje igår...det ända man hörde längs gatorna var: "bruuuuuuuuuuuuuum"
å självklart attes bil som "nyser" lite då å då :)

idag har jag varit i tungelsta hemma hos patrik...min kära morbror skulle tattuera sig...det blev en tors hammare..den blev as cool :) har tyvärr ingen bild...den får jag lägga upp en annan dag..
det blev tyvärr ingen tatuering för min del pga att han inte hade ritat upp den och inte visste exakt hur jag ville ha den å så...men som patrik sa: "jag har ju semester i 2 veckor nu så det e bara komma när som :)"

idag orkar jag inte skriva så mkt tyvärr...får ta igen mig nästa vecka :) har ju 2 veckor kvar på semestern...
å på tisdag blir det avfärd mot edsbro och hälsa på favritmoster och kusinerna :) ska bli riktigt skönt att komma ifrån stockholm faktiskt...och bara inte tänka på nånting...




Postat av: emelie

Hallå!

Jag har fixat lite på din design som du kanske ser :) Kan ju ändra lite på den imorgon/idag när ni kommer hit om du vill det :)

Ha det gott!

Datum: 2008-07-15 | Tid: 00:07:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0