K-AOS!

igår var en myyyycket händelserik kväll :P
kvällen började bra hemma hos thomas, lr den lägenheten som han befann sig i...vi satt och drack öl,"fejkskumpa", jägermeister..allt möjligt och bara snackade skit...runt tio över 9 snåret kommer det en taxi som ska ta oss till medborgarplatsen och 360 @ GK.
väl där är det dags att ta ut pengar för att betala nea för skumpan som skulle drickas inne på 360 :P
 där inne sjungs och skålas det för födelsebarnet...musiken kommer igång och vi börjar dansa...
sen händer nånting, har ingen aning...men det kom bara som en smäll...
nea, som vi firade, hon som fyllde år drog pga nånting jag inte riktigt har förstått än...nånting med hennes pojkvän var de nog iaf...
   mitt ex kommer till mig och säger att han vill försöka igen...men så som jag blev behandlad under vårat "förhållande" vet jag inte om jag vill det igen...jag trivdes dock väldigt mycket när jag var med honom förr, men enligt mina vänner och familj var han ingen bra kille för mig...så jag vet inte riktigt vad jag ska lyssna på :S
  klockan tickar och tickar, dock vääldigt långsamt...hittar både den ena å den andra kollegan och vänner, dock alla andra som jag kom med har gått hem :P
 lyckas alltid bli så på nått konstigt vänster...jag blir alltid kvar sen står jag där själv utan mina vänner som jag kom dit med...haha!!! måste nog skälla lite på mina vänner..

idag bär det av till norrtälje och massa fina bilar tillsammans med min egna lilla blattevän :)
tror faktiskt vi kommer få det jäävligt kul...med tanke på power meet i västerås förra helgen...
sen imorgon bär det av mot tungelsta hem till farsans polare patrik för tattueringsdags...dock vet jag inte om jag kommer hinna göra min tatto...både min mor och min morbror ska tatuera sig...
så får se imorn hur de blir...

en gaaalet fullspäckad helg med mycket upplevelser :P




Postat av: emelie

har du bestämt dig än för vad du ska tatuera? :)

Datum: 2008-07-12 | Tid: 20:49:23
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0