ögonlysning & långdag på jobbet

idag har jag och mamma varit på albano djurklinik med lilla dixie för att hon skulle ögonlysas och även ta en massa sprutor..
hon va jätte duktig faktiskt...trodde hon skulle sträta emot, men icke!!



idag börjar jag egentligen kl.15.00 på jobbet...men daniel ville att jag skulle komma in till 13.00 så jag kunde räkna dagskassorna så slipper jag räkna ikväll, det får dom på natten göra...
så om ca 1timme ska jag glida in mot stan och börja jobba..
det är verkligen inte kul att jobba i denna hetta =(

men goda nyheter gott folk!! igår ringde dom hem från karolinska sjukhuset och sa att jag har fått en preliminär tid för min operation i början av september =D
tjoooohooo!!! blev helt överlycklig när dom sa de!! då kommer jag vara sjukskriven i typ 2 månader =D fett skönt...då ska jag även försöka hitta nytt jobb..är så trött på donkenlivet...

jag vill även passa på och gratta bror min på sin 22årsdag =D JA MÅ DU LEVA!!!
och nu är det inte långt kvar till min 20års dag heller =D om bara 16 dagar smäller det!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0