payday :)

tjohoooo!!! idag är det payday...löööön, fett skönt att ha massa pengar igen...
dock inte så roligt annars..nu börjar måndag närma sig och jag börjar jobba :(

idag vaknade jag vid halv 9 för kl.10 skulle jag och pappa vara på elgiganten och köpa min brors present, han fyller ju år på torsdag :)
när vi var där mötte vi upp hanna som följde med oss hem...så jag och hanna knatade ner till stranden för att sola och bada....det är galet varmt i havet just nu...ca 22 grader minst...

ikväll ska jag,hanna,mamma och jasmine äta thai mat :) fett gott!!
senare vid halv 8 ska jag,hanna och oscar gå över till sara och förkröka inför kvällens partajj på 360 (vilket är stockholms skönaste nattklubb)

imorgon ska jag först över till moster där vi ska fira lasse som fyller 60 år :) senare mot kvällen ska jag nog åka över till linda som köpt sig sin egna lägenhet i hallunda (tror jag det va iaf) på hennes inflyttningsfest...

ne nu ska jag nog färga håret, min utväxt är bara fööööööör mycket :)
hare bra..ut i solen med er :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0