seeg dag

idag har varit en myyycket seeeg dag...vaknade vid 7 snåret imorse för att göra iordning mig inför jobbet...
väl där var det inte så mycket som hände, det börjar bli extremt tråkigt att gå till jobbet nu för tiden...de händer bara samma sak hela tiden, varje dag, varje timme...
är så hiiimla trött på det där jobbet alltså!! någon som vet nått jobb där de behöver personal? där det inte innehåller mat =P
imorgon är det samma visa, upp till jobbet
men på torsdag börjar jag inte förens 15.00 och då ska jag å mamma åka till Albano djurklinik och ögonlysa lilla dixie..hon ska ju till london i höst och föda sina valpar..sen är hon våran hund =D

nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv och lösa korsord, sov så gott alla bloggare




Postat av: dy syger!

chiiiiiicken daisy!

Datum: 2008-07-29 | Tid: 23:54:15
Postat av: Häny

jag har utmanat dig! spana in min blogg!

Datum: 2008-07-30 | Tid: 00:53:54
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0