skaffat dator

säger bara, ni som inte sett Sex and the city filmen...SE DEN!!! jag och hanna grät nästan genom hela filmen..vi är iofs väldigt blödiga av oss..men gud vad bra den va :) vi blev lite oroliga när det var ca 10 min kvar på filmen och Carrie & Mr.Big inte hade gift sig än...

idag har jag varit med morbror, han ville åka till häggvik och köpa en ny dator på elgiganten...men när vi kom dit var det väääääärldens kö..så vi åkte till stinsen och gick runt i affären..
efter det blev vi hungriga så vi åkte till norra station och åt på en pizzeria som fanns där..sen gick vi på Pris extra för att handla...när vi va där var det 2 tjejer från 3 som stog där...
där kunde man teckna ett mobilt bredband för 399kr/månad, då man även fick med en bärbar dator i priset...så inom de 3 närmsta dagarna kommer det en dator med bredband till mig..tjohoooo äntligen en egen dator :)





Postat av: emelie

va roligt :D

Datum: 2008-07-22 | Tid: 22:34:12
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0