skön sommardag

tjena hoppsan alla bloggare :)

idag är det en fantastisk dag att vara ute i solen och sola å bada...
själv har jag och familjen åkt till kusinerna i edsbro..trots min huvudvärk så kämpar jag för att njuta av denna underbara dag..
dagen har ett fullspäckat schema...först ska jag få se en "musikal" som mina kusiner och lilla micha har kokat ihop..sedan blir det säkert mer bad och sol :)
när kvällen närmar sig så tänkte jag och emelie gå ner till ängen och fota lite fina bilder på mig och kanske henne också :)
lite senare ville micha att vi skulle sjunga singstar, då får vi se vem som egentligen är mästaren...jag som är amatör eller han som är sångare :P haha..han är ju med i en popgrupp som heter popkidz..men den lilla krabaten kommer nog slå igenom stort alldeles själv tror ja :)
ikväll blir det film och massa mys för våran del...micha ville att han och jag skulle hålla hand under filmen, haha!!! får se vad kusinen tycker om det, att jag lånar hennes pojkvän ett litet tag :)

haha...ne nu är det dags för musikaluppvisning..kankse skriver några ord lite senare...kusinen och jag tänkte nämligen göra om min design på min sida sen, så vi får se då hur det blir :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0