solig dag..

sover som en stock efter en mycket dålig natt...klockan blir halv 10 och mamma kommer in och skriker: "solen skiner Daisy, kom så åker vi och badar!!"
jag stiger upp mot min egen vilja, slänger på mig badkläderna och så drog vi till beachen...väl där blir det mycket varmt så fort vi packat upp våra saker och hoppar plums ner i vattnet med min moder...
inte så mycket folk där idag, myyyycket skönt...klockan tickar iväg och bränner hettar på...
har fått en hel del färg idag faktiskt...
nu mot kvällen blir man mycket seg efter allt solande och nu ska det gräddas våfflor, sen blir det nog en luuugn hemma kväll med lite gotti gott tror jag :)


det var nog allt för mig idag...det här med blogg kan nog bli lite kul trots allt :P





Postat av: emelie

Hej! Jag är inte klar med din design ännu. Har lite mer saker som jag ska fixa. Men vad tycker du om din nya design hittils? :) Ha det gott!

Datum: 2008-07-11 | Tid: 11:30:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0