ursäktar mig själv

jag vill börja med och ursäkta mig själv för att jag inte har skrivit på ett tag...
allt började när klockan slog 15.00 på lördag eftermiddag...då kom familjen björk (moster+kusiner) och lilla micha inhoppande hos oss eftersom vi skulle fira lasse (min andra mosters man) för han fyllde 60 år..väl där bjöds det på vin,öl,sprit, en massa god mat och en massa trevliga människor :)

                

senare mot kvällen begav jag mig till hallunda för att festa vidare hemma hos linda och det ledde till en eeeeenorm bakfylla igår =P men man har ju sig själv att skylla...
men jag hade det väldigt trevligt hos linda..hon bodde mycket fint för att vara ute i Hallunda tyckte jag..
när vi kom dit tänkte jag att vi skulle ut och ta en cigg på hennes balkong, men INTE alls...hon har ju ett f*cking getingbo i hörnan på balkongen..så vi åkte ner och ställde oss ute på gården istället...men senare mot kvällen kunde man gå ut på balkongen, då hade getingarna gått och lagt sig..

               här va allt linda bjöd på iaf :)

idag däremot....började helvetet igen. JOBBET!!!
efter 3 underbara veckors semester var jag tvungen att slita mig upp ur sängen vid 07.00 för att en timme senare rulla iväg till det jag kallar helvetet...det är en massa nya människor som inte kan ett enda skit och det är brinnande varmt inne i resturangen, ETT RIKTIGT HELVETE!!
men nu är det nog inte så länge kvar tills min knäoperation kommer =D låter säkert helt sjukt att jag längtar till den...men det är en sån plåga att gå runt och vara rädd att knäet ska hoppa ur led bara man vrickar foten =(
så hellre en operation som gör det bättre än att få gå runt och lida =) efter operationen kommer det bästa, sjukskriven i MINST 6 veckor =D tjooohooo!!!!

ne ni...nu ere dags för tv:n ett tag, sen ut och kissa hundarna sen ere läggdags..
godnatt, hörs imorn =)

ps: dagarna tickar iväg...bara 19 dagar kvar...sen är jag 20 ÅR!!!! =D




Postat av: Häny

haha deckade du i soffan hos linda då? ^^, jag somnade halv fem på morgonen den kvällen :)

Datum: 2008-07-28 | Tid: 21:57:46
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0