utmaning

Tre saker jag gör när jag vaknar:
- blir irriterad för att jag måste upp och jobba på ett skitjobb
- slänger in telefonen i väggen så den slutar pipa..
- får en eller 2 hundar på mig som praktiskt taget drar mig upp ur sängen

Tre saker jag måste ha under dagen:
- cigg
- mat
- cola!!

Tre personlighetsdrag på mig:
- kaxig
- alltid glad
- djävul på insidan

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- vännerna
- festa
- mina hundar

Tre saker jag är rädd för:
- spindlar
- Mörkret
- dö singel

Något jag drömmer om:
- få bada med delfiner
- vinna en massa pengar
- hitta ett bättre jobb

Tre personer jag utmanar:
-
emelie
- hanna
- den som vågar


Svara på frågorna/påståendena,
utmana tre nya personer.


Lycka till!




Postat av: Hanna

Hej Daisy! Om det är mig du utmanar, vad utmanar du mig med (Eller hur man nu säger :P) //Hanna Strandberg

Datum: 2008-08-02 | Tid: 11:48:51
Postat av: izabella

heej hanna, tror du att det är du hon vill utmana ellr..hur knäpp kan van va...daisy jag vill utmana dig

Datum: 2008-08-04 | Tid: 14:55:42
URL: http://izabellanau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0