vaaaarm dag

idag vaknade jag vid halv 10 snåret pga den otroliga hettan...svettades som en gris när jag vaknade..det var för varmt för att sova...så jag klev upp.
jag,mamma,izabella och jasmine begav oss till fågelöudde för att sola och bada..där var det bara att hoppa direkt i vattnet när man kom dit...det var ca 30 grader i luften plus vindstilla (fööör varmt var det idag :P) och så var det ca 19 grader i vattnet, helt perfekt för att svalka sig om ni frågar mig.. :)
 när vi kom hem vid 15.00 snåret tog jag en powernap på ca 1 timme...

nu tänkte jag försöka få i mig någon mat, har inte ätit nånting på hela dagen typ pga att det varit så varmt...

imorgon är det löning :) tjohooo..då ska jag åka iväg med pappa och köpa min brors födelsedagspresent :)
senare mot kvällen ska jag ut med mina flickor och pojkar :) dags att dansa gäääärnet...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0