varning för långt inlägg :)

beklagar att jag inte skrev nånting igår...men hade inte så mycket tid...
i fredags var jag,hanna,nea och atte på 360@ GK (www.tresexti.se om ni vill spana in, en as grym nattklubb med världens skönaste musik och ett gudomligt dansgolv där man verkligen kan släppa loss)
den kvällen var mycket trevlig, jag hade jätte kul :) dock satt min klänning konstigt så den tröck in hela bröstkorgen kändes det som, jätte läskigt, kunde inte andas ett tag och jag hade inte med mig min astmaspray så jag och hanna gick till donken där jag drog ner klänningen och tog mig ett bit mat, sedan åkte vi hem :)
 
igår vakna jag upp och tänkte: "guuud vilken baksmälla"..då åkte jag och mamma till willys och där träffade vi adde och lilla boss :) en lite yorkshireterriervalp..han är såååååååååå söt..han fick åka i min och mammas vagn så adde slapp bära honom..
asså kan man bli mer söt eller :)
senare mot kvällen kom oscar över till mig...då skulle jag bara äta mat och fixa mig och sen skulle vi åka över till sara...väl där dracks det öl och smirnoff och väntade på att sara skulle bli klar
 vi hade väldigt trevligt där, lite för trevligt, vi skulle egentligen träffat nea på starbar vid 9 men vi åkte inte förens 9 så det blev lite senare än vanligt :P hahaha men vi hade det ganska trevligt faktiskt..
dansade till techno som aldrig förr :)

idag blir det en slapp dag, ska försöka flörta lite med morbror Torgny om inte han och jag kan åka till stan och äta mongolisk buffé..det är så hiiiimla gott




Postat av: emelie

snygg-daisy är ute o partajar ;)

Datum: 2008-07-20 | Tid: 23:33:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0