anti kärlek!

nu är det fan nog!! jag kommer från och med nu lägga allt som har att göra med kärlek åt helvete! jag är så jäääkla less på att alltid bli sårad på ett eller annat sätt.
det hände igår. jag fick reda på en sak av en kompis om killen jag "dejtar", och jag blev faktiskt glad att det kom fram. fatta om det hade gått en massa månader och så skulle detta komma fram senare.
men från och med nu kommer jag sluta leta efter kärlek, verkligen lägga allt som har något som helst att göra med kärlek åt sidan!
jag orkar inte längre!! nu är det nog!!!




Postat av: hännys

vilken ny snygg design! är det emelie som varit i farten'? ;)

Datum: 2008-11-16 | Tid: 14:56:09
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0