besviken..

idag var jag ju på Karolinska Sjukhuset..där var det ingen narkosläkare som jag träffa, utan en helt vanligt ortopedläkare. han skulle ju pilla och titta på mina knän, vilket jag tycker är eeextremt obehagligt, så jag började drabbas av panik och utbrast i gråt, vilket var lite pinsamt.
Tyvärr blev jag mycket besviken på honom, för han sa att jag skulle kunna bli bra bara jag tränar en muskel som sitter på låret, vilket jag inte tror på. Men jag fick välja antingen tränar jag upp knäet eller så opererar dom mig, självklart valde jag operationen. Så tyvärr så vet jag fortfarande inte när min operation kommer att ske =(
vad skulle ni ha valt, träning eller operation?





Postat av: emma

såhär i efterhand kan jag säga att operationen inte gjort det helt bra heller, det hoppar fortfarande ur led men hoppar tillbaka med en gång. så det är inte alls samma smärta, men jag tror att träning kan löna sig :)

Datum: 2008-11-06 | Tid: 11:58:19
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0