dåligt uppdaterande!

jag ursäktar mitt dåliga uppdaterande denna helg. men det har hänt för mycket saker på en och samma gång denna helg.
men igår iaf fyllde ju moster år, så då gick vi upp till henne på kalas. där bjöds det på snittar,god middag och smarrig efterrätt.
efter kalaset åkte jag hem till hanna, där var både hon och jag extremt trötta och slitna efter fredagskvällen, så hon satte igång filmen madagaskar som hon och jag låg och tittade på. men det dröjde inte länge förens både hon och jag höll på att somna. så vi beslutade oss för att göra ett besök på viperroom.
vi kände att vi måste ut och röra på oss och inte bara ligga hemma och sova typ. det kan man göra en annan dag =)
väl på viper hade vi jäävligt kul. till skillnad från det som hände i fredags, då nästan alla satt och deppade pga nånting som hade hänt.
men gårdagen var en mycket trevlig kväll. nästa helg ska ju stephan skaffa en bag in box, fast med sprit och inte vin. så den helgen ser man ju fram emot =D

idag ska jag faktiskt åka till jobbet. lilla Dan från jobbet ringde idag och frågade om inte ja kunde komma in och räkna middan. och varför inte. ska ändå bara åka dit, byta kassor och sen räkna dom för att sen åka hem igen. sen ska jag ju iofs upp ganska tidigt eftersom jag börjar kl.07.00 imorgonbitti. men jag får väl försöka åka med pappa imorgon.
hur har eran helg varit?


(ps: idag har den allra första snön kommit till sthlm idag. jublade som bara den när jag såg dom stora snöflingorna falla ner från skyn)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0