fredag imorn!

tjohoo. imorgon är det äääntligen fredag. tycker den här veckan har gått så oootroooligt långsamt.tycker inte ni det? men som sagt, om precis 13 dagar ligger jag på karolinska sjukhuset och väntar på operation.
   jag längtar så hiimla mycket. känns som att dom här sista dagarna kommer gå otroligt långsamt bara för det. det är alltid så när man längtar till något. nu har familjen precis ätit och jag blev precis klar med disken.
   nu tänkte jag vara lite duktigt och träna mitt knä, som jag måste börja göra varje dag innan operationen.
sen efter det tänkte jag lyxa till det med ett bad. sen ska jag nog hoppa in i säng.
kanske slänger i ett inlägg innan läggdags.
vad ska  ni göra ikväll?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0