jävla skitdag!!

usch. idag har inte varit min dag, inte nånstans!!!
dagen började med en stor besvikelse när jag såg den nya tjejen, att det var hon som skulle jobba frukost med mig och inte jenny. gaaalet besviken!!
så jag frågade henne ifall hon har jobbat frukost förut och hon svara ja och att hon kunde frukosten, att den var inga problem. bra då tänkte jag eftersom jag skulle springa runt som en dåre och göra uppfyllning.
men nehe då, jag tror jag aldrig någonsin har träffat en sån seg brud!! jag lovar, skulle hon tävla mot en snigel i ett maratonlopp så skulle snigeln vinna!!!
jag blev så jäkla arg och frustrerad för att hon inte lärt sig saker och ting än. så jag fick inte börja med uppfyllningen förens kvart i 8 typ.
sen när jag är klar med uppfyllningen så ska jag ju göra nedre, men jag vågade inte lämna henne där vid kassan själv. hon klarade ju ingenting själv. blev så himla matt!!!
sen var rushen idag både lång och jobbig. från klockan 11 till 13 var det typ kö enda ut.!! huuuur mycket folk som helst. blev så himla arg.
så min dag har bara gått totalt åt skogen idag!!!
hur har eran dag varit?




Postat av: hännys

min dag var också kass! <3

Datum: 2008-11-18 | Tid: 23:41:17
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0