karolinska idag!



idag gäller det. idag från och med kl.16.00 kommer jag ligga på Karolinska Sjukhuset i Solna på avd.S-Ort A22a. (kanske inte säger er så mycket)
jag sitter just nu här hemma och tänker på vad jag ska ha med mig för att fördriva tiden under dessa 3 dagar jag kommer ligga på detta sjukhus.
jag hoppas bara på att mina vänner och familjer kommer och hälsar på så mycket dom kan, för jag tycker inte om sjukhus, speciellt inte att ligga där själv.
min nervositet börjar stiga väldigt mycket nu, känns väldigt dumt att inte vara på jobbet nu. och veta att jag aldrig mer kommer att komma dit heller. eller jag ska dit nästa vecka och lämna in mina sjukintyg från läkaren.
men sen är det bye bye. jag kommer nog sakna det jobbet på ett sätt, alla de människor som jag blev så bra vän med.
men nu tänker jag mest på operationen imorgon. jag hoppas verkligen att den kommer gå bra. och att det inte blir några problem vid sövningen som det blev sist, då min puls gick upp till 200 nånting.
jag kommer att ha med mig datorn till sjukhuset, men jag vet däremot inte hur mycket tid jag kommer att ha för att kunna blogga, så klaga inte på om det blir en glappa under dessa 3 dagar jag spenderar på Karolinska.
önska mig lycka till!!!




Postat av: Karin

varför ska du det?!

Datum: 2008-11-26 | Tid: 14:07:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Lycka till! :) <3

Datum: 2008-11-26 | Tid: 19:16:54
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0