nu är det slut...


 




happ. nu är det söndag. den dagen på hela veckan som jag verkligen hatar. men just den här söndagen gillar jag inte alls. för det första så kommer jag bara jobba imorgon och på tisdag, vilket känns skönt på ett sätt men ändå väldigt tragiskt på ett annat.
jag kommer sakna mina arbetskamrater, speciellt jessica och cissi. det är ju dom som gör att man orkar gå till jobbet. och jessica är så söt som säger att hon vill inte att jag ska opereras. hon kommer inte palla jobbet på egen hand. så jävla söt!!
sen igår var ju min sista kväll på viperroom. jag har haft en toppenhelg på viper denna helg, det har inte hänt nått tråkigt överhuvudtaget.
det var lite tragiskt igår faktiskt när jag skulle säga hejdå till alla som jobba där. speciellt pelle (han som äger stället), han gav mig världens kram och jag kände verkligen vilken värme han gav mig och så viska han "lycka till nu gumman, hoppas vi ses snart igen"
det kändes som att jag aldrig mer skulle få se dom igen. men vi får ju se hur jag mår nästa helg. kommer nog inte palla gå dit nästa helg. men ska försöka vara tillräckligt pigg till helgen efter.
jag tänker inte svika dom pga nått jävla gips!!!!
sen nu känner jag verkligen hur mina nerver börjar att koka ihop sig. magen känns som att den ska spricka när som helst.
jag tror säkert att operationen kommer gå bra, men det är ju klart man är nervös..känns skönt att mina vänner kommer att hälsa på mig på sjukhuset på torsdag efter operationen.
ne nu måste jag sluta skriva, måste tänka på annat =P  ska nog lägga mig i ett bad. eller kanske ringa hanna!
slänger kanske in ett inlägg senare, kanske med lite vimmelbilder från helgen =)





Postat av: emma

gjort en ny blogg, fick inte ihop den andra

Datum: 2008-11-24 | Tid: 01:59:14
URL: http://emloer.blogg.se/testari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0