nu är jag här

nu är jag här. har varit här i ca 2 timmar. har galet tråkigt. när läkarna skulle ta blodproverna så fick dom bara 2 rör blod ist för 4 rör. jag ville helt enkelt inte ge mera blod =P
som tur är får jag ha mobilen här på mitt rum som jag delar med nån ybergammal kärring. jag sitter bara nu i min säng och väntar på att få ta den där jävla duschen som jag måste göra innan jag får lägga mig under täcket i sängen. eftersom det inte får komma in några bakterier.
sen tänkte jag antingen försöka förstå mig på hur man tittar på web-tv. vill inte missa greys anatomy =P eller så ska jag slänga på någon bra film som jag har på datorn.
imorgon vet jag inte om jag kommer ha någon ork till att blogga.
men det här är iaf sista inlägget för idag.




Postat av: Josiee

åh dom har alltid svårt att få blod ur mig med:/ senast stack dom mig 7 ggr:/

Datum: 2008-11-26 | Tid: 18:53:58
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Karin

åå hoppas det går bra!:)

Datum: 2008-11-26 | Tid: 20:14:19
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0