nyplanerade tatueringar!!

idag efter middan åkte jag och pappa till patrik (han som tatuerar oss) för han skulle hjälpa oss med våran bil.
då passade jag även på och disskutera min och hannas tatuering som hon och jag ska göra. så jag förklarade för honom hur vi ville ha det. och nu har han skickat en bild redan på hur den kommer att bli. både jag och hanna är galet nöjda med resultatet.
jag tittade även runt i lite tidningar han hade där hemma och hittade mitt lejon, som jag kommer sätta på magen!! kommer dock göra lite ändringar på den så den liknar mer ett lejon.
tycker ni om tatueringar?


här är mitt s k lejon. vill ändra svansen, göra så den har en liten "tofs" längst ut på svanstippen som lejon har. sen även kanske lägga till en man (inte en karl, utan håret som hanarna har)



här är tatueringen som jag och hanna kommer göra på vänster underarm. det ska fixas lite till på den, fixa elden lite. sen är den toppen. vi är supernöjda med den här. (den ska representera våran vänskap, om ni inte förstod det)




Postat av: Hännys

jag älskar allt som har med tttueringar att göra! och jag älskar att jag trodde du ville ha en karl med i din lejon tatuering! och jag älskar dig!

Datum: 2008-11-17 | Tid: 22:36:45
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0