onödigt skit!

1. Skulle du vilja vara längre? - ne men gärna nån centimeter kortare.
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej tack, snarare mindre!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - eh ja!!
4. Skulle du dricka dig full nu? - skulle jag säkert kunna, men inge roligt att dricka med familjen

1. Kan du vifta på öronen? - japp, med hjälp av händerna
2. Kan du slicka dig på näsan? - nästan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jajjamen
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - det är klart jag kan
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - de tror jag inte. har inte lyckats hitills iaf
6. Kan dina vänner lita på dig? - javisst, annars är man väl ingen vän? =S
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - been there done that!
8. Kan du suga? - suga vad?

1. Tycker du om någon just nu? - gör jag väl =P
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? - vintern såklart
4. Soligt eller regnigt? - Sol!
5. Pierca tungan elr näsan? - tungan
6. Vara seriös eller rolig? - hmm...rolig?
7. Brinna upp eller drunkna? - hmm...drunkna tror jag.
8. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar såklart 

1. Fullständigt namn? - Daisy Benita Mikaela Nau
2. Vart vill du bo? - nära stan 
3. Hur många barn vill du ha? - hmm..kanske 2 eller 3
4. Vill du gifta dig? - aa skulle kunna gifta mig flera ggr, bara jag får nya klänningar hela tiden =)
5. Är du kär? - Har jag inte svarat på den frågan redan?
6. Favorit årstid? - Sommaren!

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA.
1. Kysst någon? - Nä
2. Blivit kramad? - Japp!
3. Känt dig fånig? - hahaha aaa
4. Saknat någon? - njea inte direkt
5. Haft sex? - Nopp

FAVORITER
Färg: svart, brunt, rosa!
Mat: thaimat!!
Band: hmm..nickelback!
Film: Armagedon och Den lilla sjöjungfrun
Bok: Princess Daisy (boken jag är döpt efter)
Serie: desperate housewifes och greys anatomy
Sport: hmm..ingen?
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanlij
Tid på dygnet: då man har slutat jobba!

FÖR TILLFÄLLET:
Humör: glad, men fett trött!
Smak i munnen: choklad =)
I dina öron: tv-surret
Kläder: mjukisbyxor,svart linne.
Bakgrund på datorn: bild på mig själv
Nagellack: Inget.
Tid: 20.20(haha önska dig nått)
Omgivning: vardagsrummet, (mamma och kajsa)
Irritationsobjekt: brorsans hund som inte kan koppla av!!
 
HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner: beror på hur man ser det.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Japp
Sovit naken: eeh ja, fett äckligt!!
Sovit med sällskap: jaha då
Varit med på TV: hmm..aa, men typ som publik i nått program tror jag
Kysst någon du inte känner: haha vem har inte det? =P




Postat av: Sofie

www.gratismode.se/?c=3791

Datum: 2008-11-10 | Tid: 23:55:04
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0