ryggont

igår på jobbet så hade jag så himla ont i ryggen, verkligen hela dagen. sen när jag kom hem och verkligen satt ner då blev det bättre.
men senare mot kvällen så åkte vi ju till viper, jag och alla polare. och där hände en liten olycka. stephan skulle bära upp mig på dansgolvet, och så råkade han tappa balansen och tappar mig så jag landar på golvet med ryggen före och sen får stephan över mig. det kändes verkligen som att ryggraden gick av när det hände och jag tappade andan för en kort stund så jag var tvungen att ta min astmaspray.
väärldens olycksfågel man är alltså. men idag känns ryggen lite bättre iaf, tänkte prova med ett varmt bad och sen smörja in ryggen med tigerbalsam.
är ni också en olycksfågel?




Postat av: hännys

du, jag kan knappt gå idag, pajade nog alla muskler i benen igår när jag ramlade hos sandra.. helt sjukt, det gör as ont!

Datum: 2008-11-09 | Tid: 19:00:41
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0