sista dagen imorn!

happ idag fick jag gå hem tidigare från jobbet. fett skönt. vi hade inga gäster pga det dåliga vädret. alla människor bara sprang förbi våran resturang, de ville inte vara ute i det otäcka vädret. var vääärldens storm idag vid lunch.
jag tycker det är mysigt med snö. jag ÄLSKAR snön!!
men nu räcker det tycker jag. det är tillräckligt med snö ute för att åka pulka och bygga snögubbar.
tänkte ifall jag skulle gå ut och bygga en snögubbe med jasmine sen. kanske en snölykta också. får se hur det blir. jasmine verkar väldigt trött nu, hon kanske inte orkar.
jag lägger upp bilder sen ifall det blir av =)
imorgon är ju som sagt sista dagen på jobbet. på ett sätt känns det skönt. men tråkigt på ett annat. både jessica och cissi höll på att börja gråta idag. vill inte veta hur dom kommer se ut imorn när jag går från jobbet.
usch. och jag som är så blödig!!!
ja ja vi får hoppas att det går bra.
vad ska ni göra ikväll?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0